Magamról

Saját fotó
Az úgy kezdődött, hogy .... sógornőm vett magának egy csodaszép szettet, ami gyöngyből volt. Nézegettem, forgattam. Mondom neki, ezt én is meg tudom csinálni! Persze akkor még nem ment volna, de azóta sokat tanultam már! És még mennyi minden van hátra! Az lesz a csúcs, ha teljesen önálló dolgokat tudok fűzni. Ami belőlem jön. Addig meg gyakorolok szorgalmasan. Ezt a fejlődést, próbálkozást láthatod a blogomban. Remélem tetszik amit látsz. Köszönöm, hogy benéztél hozzám! Ha tetszett gyere máskor is. Ha véleményed van szívesen veszem, mert abból tanulok. Címem: bundimester@gmail.com

2011. február 7., hétfő

Sorsoltam!!!

Végre sikerült összehozni mindent! Előre elnézést kérek a képek minőségéért, de este fotóztam lámpafénynél.

El sem tudom mondani határtalan örömömet, hogy 73-an!!! jelentkeztetek a játékra! Köszönöm, hogy velem játszottatok, bár friss blogosnak számítok. Ha lesz kedvetek máskor is csinálok ilyet. Az alkalmat meg valamire ráfogjuk. :)
És akkor jöjjenek a részletek:
A sorsolóbizottság hihetetlenül felkészült volt és nagyon segítőkész.


Nagyfiam Marci által kihúzott jelentkező a karkötő nyertese : FÁBIÁNNÉ GABI

Kisfiam Lóri által kihúzott játékos pedig nem más, mint: ROZANDI, aki a medál remélem boldog tulajdonosa lesz.


GRATULÁLOK A NYERTESEKNEK!!!

Aki most lemaradt ne bánkódjon, lesz még legközelebb.

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm a játékot!
    Gratulálok a nyerteseknek :)

    VálaszTörlés
  2. Én azért bánkódom,de szívből gratulálok a nyerteseknek,és köszönöm a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyerteseknek :D

    VálaszTörlés
  4. Gratula a nyerteseknek, és köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. De jó!!! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a szerencsés lányoknak, kicsit vagyok csak irigy :) Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  7. Szia
    Megkaptam a Szávát. Gyönyörű és a füli is tündéri.
    Este fotózok
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...