Magamról

Saját fotó
Az úgy kezdődött, hogy .... sógornőm vett magának egy csodaszép szettet, ami gyöngyből volt. Nézegettem, forgattam. Mondom neki, ezt én is meg tudom csinálni! Persze akkor még nem ment volna, de azóta sokat tanultam már! És még mennyi minden van hátra! Az lesz a csúcs, ha teljesen önálló dolgokat tudok fűzni. Ami belőlem jön. Addig meg gyakorolok szorgalmasan. Ezt a fejlődést, próbálkozást láthatod a blogomban. Remélem tetszik amit látsz. Köszönöm, hogy benéztél hozzám! Ha tetszett gyere máskor is. Ha véleményed van szívesen veszem, mert abból tanulok. Címem: bundimester@gmail.com

2010. november 21., vasárnap

Mécsestartók Jucitól





A fiúknál az oviban adventi vásár lesz. Gondoltam ennek örülnének. Juci mintája könnyebb és gyorsabban elkészíthető, mint az enyém. A lila fotózhatatlan, a pirosnál meg elfogyott az anyagom és variálnom kellett. Ezt a mintát is köszönöm Juci!
Mára nem teszek fel többet ígérem! :)))

7 megjegyzés:

  1. una idea muy bonita, me gusta mucho es ideal para estas fiestas

    VálaszTörlés
  2. Igazán nagyon szép mindegyik, csodás mécsestartók.

    VálaszTörlés
  3. NAHát ezek nagyon szépek!!4huuu,nekem is csinálni kell egykettőt!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Ágota! Csodás ékszereket készítesz, örülök, hogy Rád találtam!

    VálaszTörlés
  5. Nem tudna nekem mondani vki olyan oldalt ahol ilyen gyöngyből készült mécsestartók vannak és le van rajzolva hogy hogyan kell csinálni??:)
    Ezek nagyon tetszenek ennek is jó lenne tudni a készítési módját!!:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...